حق پذیری فطری است.

متن مرتبط با «بهتر» در سایت حق پذیری فطری است. نوشته شده است

راه های بهتر شدن..

  • نیلوبلاگ

    پنجشنبه, ۱۲ مرداد ۱۴۰۲، ۱۱:۳۴ ق.ظ چه راه های وجود دارد که زندگی ما بهتر شود؟ شخصیت ما بهتر شود و رفتار و عملکرد قشنگ تر و زیباتری داشته باشیم. من به جرئت می توانم ادعا کنم که تا حدودی توانسته ام راه های بهتر زیستن را پیدا کنم. گرچه ادعا را دوست ندارم. اولین گام صبوری است. چیزی که کمتر به آن عادت داریم.به خودمان به جهان آفرینش و به زندگی مهلت بدهیم تا همه چیز به روال بیفتد. هرچیزی به تناسب خودش صبوری می خواهد هر چند هدف بزرگتر باشد زمان بیشتری از ما می طلبد... من خودم از موقعی که فهمیده ام گذشت...

    ادامه مطلب
  • کتاب های علمی وتخیلی

  • نیلوبلاگ

    دوست دارم کتاب های تخیلی زیادی بنویسم وبسیار ماندگار باشند وپر فروش البته پولش مهم نیست چون من خودم این قدر پول دارم که نیازی به این چندر قاز نباشه...

    ادامه مطلب