
درد موفقیت را دوست دارم، سادیسم خوشایندی است.به من دوپامین و سروتونین و اکسی توسین را یکجا میدهد در عوض هم کلی رنج و زحمت داردیادم است من در دوران دانشجویی این سروده را همیشه با خودم زمزمه می کردم: Good ,better, best Never never,rest Untill your better best اگر بخواهم آپارتمان موفقیت را توضیح دهم ؛فونداسیونی دارد به نام تلاش و ستون هایی دارد به نام استمرار و پنجره هایی دارد به نام انعطاف.... اگر موفقیت را به اتومبیل تشبیه کن...
ادامه مطلب