حق پذیری فطری است.

متن مرتبط با «سادیسم» در سایت حق پذیری فطری است. نوشته شده است

سادیسم زیبا

  • نیلوبلاگ

    درد موفقیت را دوست دارم، سادیسم خوشایندی است.به من دوپامین و سروتونین و اکسی توسین را یکجا  میدهد در عوض هم کلی رنج و زحمت داردیادم است من در دوران دانشجویی این سروده را همیشه با خودم زمزمه می کردم:  Good ,better, best  Never never,rest  Untill your better best              اگر بخواهم آپارتمان موفقیت را توضیح دهم ؛فونداسیونی دارد به نام تلاش و ستون هایی دارد به نام استمرار و پنجره هایی دارد به نام انعطاف.... اگر موفقیت را به اتومبیل تشبیه کن...

    ادامه مطلب