حق پذیری فطری است.

متن مرتبط با «صدای» در سایت حق پذیری فطری است. نوشته شده است

صدای غم و غصه

  • نیلوبلاگ

    چهارشنبه, ۱۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰۴:۴۱ ب.ظ خیلی از ماآب از سرمان گذشته است. دیگر چیزی برای از دست دادن نداریم .طوری بهم ریختیم که عمرا اگر بشود مرهمی برای دردهایمان پیدا شود.زیر بار مشکلات زندگی له شدیم که صدای شکستن استخوان را پرندگان آسمان هم شنیده اند. ناله و زجه های بی کسی مارا کسی نشنید که نشنید. از سیل اشک های ما رودخونه به پا شد. فریاد زدیم فریاد رسی نرسید. دادکشیدیم کسی به دادما نرسید. نعره کشیدیم کسی با گوشه چشمی به ما نگاهی نکرد. قصه پر غصه ما اسطوره غم انگیز ادبیات شد...چه شبها که از شدت غم...

    ادامه مطلب