حق پذیری فطری است.

متن مرتبط با «گاهی» در سایت حق پذیری فطری است. نوشته شده است

گاهی هوس می کنم..

  • نیلوبلاگ

    در ادامه عنوان باید به گویم که گاهی دل انسان هوس می کند که کار خوبی انجام دهد و این هوس هوس خوبی است. پس نتیجه می گیریم که هر هوسی هوس بد نیست و بزه نیست.و چه هوسی بهتر از نوشتن .. خیلی از صاحبنظران معتقد اند که انسان معتاد موفق می شود !  بله تعجب نکنید انسان معتادی که به کارش اعتیاد دارد موفق می شود.. و این نتیجه خوشایند همان هوس مبارکی است که من در موردش بحث می کنم. فکر می کنم مطلب را به شما رسوندم پس نیازی به پرگویی ( ببخشید پر نویسی نیست.) بخوانید...

    ادامه مطلب