به نام خدا
حق پذیری در نهاد آدم قرار داده شده است وبه تعبیری فطرتا هر انسانی متعهد است که حق را بپذیرد اما اینکه عملا اتفاق نمی افتد ناشی از خواسته های دیگر وی است.
به همین دلیل همه آدم ها با هر گرایش وباوری سعی در اثبات نظر خود دارند .
ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 267