سادیسم زیبا

خرید بک لینک

درد موفقیت را دوست دارم، سادیسم خوشایندی است.به من دوپامین و سروتونین و اکسی توسین را یکجا  میدهد در عوض هم کلی رنج و زحمت دارد

یادم است من در دوران دانشجویی این سروده را همیشه با خودم زمزمه می کردم: 

Good ,better, best 

Never never,rest 

Untill your better best             

اگر بخواهم آپارتمان موفقیت را توضیح دهم ؛فونداسیونی دارد به نام تلاش و ستون هایی دارد به نام استمرار و پنجره هایی دارد به نام انعطاف....

اگر موفقیت را به اتومبیل تشبیه کنیم ؛ گازی دارد به نام تلاش و تفکرو احتیاطی دارد به نام ترمز و....

خلاصه می توان موفقیت را به هر چیزی تشبیه کرد ( اابته قبول دارم که دکتر انوشه خیلی قشنگ توضیح می دهد)

حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 47 تاريخ: يکشنبه 26 شهريور 1402 ساعت: 17:12

صفحه بندی