حق پذیری فطری است.

متن مرتبط با «امام» در سایت حق پذیری فطری است. نوشته شده است

عزاداری و ماتم برای امام حسین معنی ندارد.

  • نیلوبلاگ

    هر سال که اول محرم می شود و عزاداری و سینه زنی و تیغه زنی و...شروع می شود همیشه برای من این سوال تداعی می شود که چرا واقعا برای امام حسین عزاداری می شود. شهدا که جایشان بهشت الهی ست و در ناز و نعمت به سر می برند نیازی نیست که ما در این دنیا برای شان لباس سیاه بپوشیم و به سر و صورت بزنیم و داد و بی داد و گریه و نوحه کنیم.به نظر من بیشتر می خورد که برای یزید و ابن زیاد و قاتلین امام حسین گریه و ماتم و لباس سیاه باشد که واقعا آخرتشان را ویران کردند ... خود امام حسین به ما نمی خندد که اینا را ببین ب...

    ادامه مطلب
  • شهادت امام حسین

  • نیلوبلاگ

    شهادت حضرت حسین واقعا مظلومانه ودر عین حال قهرمانانه ترین اتفاق تاریخ بود. اما تا قیامت گریه ومرثیه ثرایی وثواب دانستن آن ! کار نامعقول ونابخرادانه ای است....

    ادامه مطلب