عزاداری و ماتم برای امام حسین معنی ندارد.

خرید بک لینک

هر سال که اول محرم می شود و عزاداری و سینه زنی و تیغه زنی و...شروع می شود همیشه برای من این سوال تداعی می شود که چرا واقعا برای امام حسین عزاداری می شود. شهدا که جایشان بهشت الهی ست و در ناز و نعمت به سر می برند نیازی نیست که ما در این دنیا برای شان لباس سیاه بپوشیم و به سر و صورت بزنیم و داد و بی داد و گریه و نوحه کنیم.

به نظر من بیشتر می خورد که برای یزید و ابن زیاد و قاتلین امام حسین گریه و ماتم و لباس سیاه باشد که واقعا آخرتشان را ویران کردند ...

خود امام حسین به ما نمی خندد که اینا را ببین برای من گریه می کنند من که حالم خیلی خوبه ..

حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 45 تاريخ: دوشنبه 9 مرداد 1402 ساعت: 12:57

صفحه بندی