حق پذیری فطری است.

متن مرتبط با «عزاداری» در سایت حق پذیری فطری است. نوشته شده است

عزاداری و ماتم برای امام حسین معنی ندارد.

  • نیلوبلاگ

    هر سال که اول محرم می شود و عزاداری و سینه زنی و تیغه زنی و...شروع می شود همیشه برای من این سوال تداعی می شود که چرا واقعا برای امام حسین عزاداری می شود. شهدا که جایشان بهشت الهی ست و در ناز و نعمت به سر می برند نیازی نیست که ما در این دنیا برای شان لباس سیاه بپوشیم و به سر و صورت بزنیم و داد و بی داد و گریه و نوحه کنیم.به نظر من بیشتر می خورد که برای یزید و ابن زیاد و قاتلین امام حسین گریه و ماتم و لباس سیاه باشد که واقعا آخرتشان را ویران کردند ... خود امام حسین به ما نمی خندد که اینا را ببین ب...

    ادامه مطلب
  • عزاداری ایام محرم

  • نیلوبلاگ

    از بدعت های بزرگی که ایجاد شده است برگذاری مراسم حرام عزاداری است. از لحاظ شرعی برگذاری تعزیه جز سه روز اول جایز نیست. شهادت حضرت حسین به دست انسان های ظالم وگمراه اتفاق افتاد.(اینکه شیعیان اورا تنها گذاشتند بماند)از حوادث تلخ تاریخ است. اما تلخ تر وفات رسول الله بود. اصلا با امر حرام (عزاداری)نمی شود xa0فلسفه قیام حضرت حسین را زنده کرد . ...

    ادامه مطلب