با احساس مسئولیت و مهربان و پر تلاش باشیم.

خرید بک لینک

من برای خودم یک قوطی شکلات دارم که ایده هایم را روی کاغذی می نویسم و داخل آن میریزم و تا الان ایده های زیادی هم نوشته ام و هر روز به قید قرعه یکی از اونهارا بر می دارم و بهش عمل می کنم .

عنوان مطلب رو همین چند ثانیه قبل از توی ظرف برداشتم و به خودم گفتم پسر عجب چیزی نوشتی و چون دقیقا این مفهوم به درد این لحظه من می خورد.

مسئولیت پذیریم باشیم و از وظایف خود طفره روی نکنیم و ضمن این که مهربان هم باشیم و این اصل حیاتی را در سرلوحه خود قرار دهیم.

و مادر همه فضائل یعنی پرتلاش بودن را همواره در گوشه ذهن مان جای دهیم.

حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 83 تاريخ: سه شنبه 2 دی 1399 ساعت: 17:46

صفحه بندی