خیلی'>خیلی دوست ندارم که خیلی پرحرفی کنم اما خیلی حرف توی دلم جمع شده .
خیلی ها خیلی دارن و خیلی ها هم خیلی ندارن.
خیلی وقت ها به خودم میگم که نباید در زندگی خیلی سخت گیری کرد اما حیف که خیلی ها این حرف را نمی فهمند.
حق پذیری فطری است....ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 136