نه شنیدن را را برایمان قابل تحمل کنیم.

خرید بک لینک

سه شنبه, ۳۱ مرداد ۱۴۰۲، ۰۷:۳۹ ب.ظ

واقعا سخته که انسان یه چیزی از کسی بخواد و اون طرف فورا بهت بگه که نه جانم نمیشه! .

یا یه دلیل حداقل آبرومندانه برات بچینه ..

اما یک نکته خیلی مهم بهت بگم که چون دوست دارمت و وب مرا همیشه می خوانی...

اگر کسی در صورت در خواست تان شمارا مسخره کرد و (نه) خیلی تند و دردناکی بهتون داد ..هیچ وقت فراموشش نکنید و مثل اورانیوم ازش استفاده کنین. و بذاریین که روزگار به نفعتون بچرخه و با موفق شدنتون ازش انتقام بگیرین...

 منظورم اینه که 

 نه را قبول کنید اما بی احترامی را نه 

توهین را نه 

مسخره را نه 

ضربه به شخصیتتان را نه 

حق پذیری فطری است....

ما را در سایت حق پذیری فطری است. دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 39 تاريخ: شنبه 4 شهريور 1402 ساعت: 15:02

صفحه بندی